sobota, 28 grudnia 2019

Najlepszego Kochani


To był dla mnie udany rok. Naprawdę!

Pamiętacie mój post sprawdzający postęp zrealizowanych planów w celów?

Pokonaj przeszkody i zrealizuj swój wymarzony cel

Zrealizowałam wszystkie ważne dla mnie cele, a i jeszcze parę tych z niższej półki, w postanowieniech - zrealizować 20 rzeczy przed 2020 rokiem też poszło świetnie, chociaż niestety do Łodzi na spotkanie nie pojechałam, no cóż - bywa i wydawać by się mogło, że dopiero co planowałam 2019, a juz mamy Nowy Rok.

Z właśnie z tej okazji Nowego 2020 Roku składam Wam serdeczne życznia szczęścia, zdrowia, pomyślności wszelkiej i dobrobytu, ale przede wszystkim, życzę Wam spełnienia wszelkich marzeń, bo to jest zwyczajnie zajebiste uczucie, kiedy coś Ci wychodzi i jest!!!

Spełniajmy, nie tylko te codzienne, maleńkie marzenia, życzę Wam z całego serca, by w tym roku spełniły się Wasze największe marzenia, te które tylko Wy znacie i pielęgnujecie w swoich głowach. 

U mnie nastaje czas spokoju i luzu, czas dla rodziny - dzieci i męża, ale też długo wyczekiwany czas tylko dla mnie. Mam w planach trochę nauki, rozwoju i zmian, tak by w 2020 wymiatać jeszcze bardziej, niż w 2019. 


Zapraszam na blog w połowie stycznia

Podzielę się z Wami moimi planami, marzeniami i wyzwaniami. Może wspólnie ze mną postanowicie coś zaplanować, poćwiczyć i zrealizować? 

Może namówię Was do wprowadzenia i śledzenia swoich małych nawyków, korzystania z kolorowych list zadań na dany tydzień, a może tylko minimalistycznych planów na dany dzień? :)

Do usłyszenia i zaczytania w 2020 roku.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...