sobota, 1 grudnia 2018

WEGE - właśnie dobiłam do 8 miesięcy



zdjęcie dzięki Naveed Pervaiz


Powiem Wam, że kiedy temperatura spada, ciężko jest nie sięgać po coś nie wiem sama jak to określić ciężkiego?


Zima będzie dla mnie dużym sprawdzianem klasówką, bym nawet rzekła. Dlaczego? Bo wzrasta zapotrzebowanie na ciepłe posiłki, a u mnie z gotowaniem krucho 😊

Oczywiście, że mięsa nie jem, nie podjadam i nie mam go w myślach nawet, ale trochę nagimnastykować się muszę być mieć obiad codziennie. 

Z pomocą przychodzą teraz książki i kulinarne blogi wegetariańskie - dziękuję.

Częstym gościem jestem np. tu - https://www.wiecejnizzdroweodzywianie.pl/

to blog mojej koleżanki Tatiany. Znależć tu można nie tylko przepisy, ale też profilaktykę , ciekawostki i porady.



Na koniec dodam odkrywając Amerykę, że wielkimi krokami zbliżają się Święta te najlepsze dla wegetarian Boże Narodzenie! Już nie mogę sie doczekać.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...