sobota, 8 grudnia 2018

Już za II tygodnie i troszkę będą Święta - rodzinne :)

Czy zaczęłyście już Kochane?

No, moje szafki kuchenne już błyszczą i pierogi też już mam 😊, leżą sobie w zamrażalce i czekają na Wigilię.


Zostało jeszcze parę lub paręnaście rzeczy do zrobienia i owszem, ale nie samym sprzątaniem człowiek żyje 😊

W tym roku pogoniłam, a właściwie próbowałam pogonić, do pracy swoich chłopców. Dwóch się postarało:

Kuba - rozwałkowanie ciasta 

Szymon - okienka 

I Kacper - nic!


Niestety najgorsze jeszcze przede mną zakupy! I tu dobra wiadomość, nawet Kacper się nie wykręci 😊

Jednak nie tylko obowiązkami domowymi żyję przed świętami. W moich przygotowaniach poza sprzątaniem i gotowaniem, znajdują się też inne ciekawe element, których przygotowania zaczęłam dużo wcześniej 😊

Aby to wszystko ogarnąć, o niczym nie zapomnieć i być na czas, zrobiłam sobie mały plan.


Jak już wspomniałam, świąteczne zmagania rozpoczęłam dużo wcześniej od przygotowania kartek świątecznych i niewielkich papierowych podarków.

Mam nieśmiałą nadzieje, że pamiętacie artykuł z zeszłego roku, gdzie przestrzegałam przed nieplanowanymi wydatkami, wiec się powtarzać nie będę zaplanowałam mniej in więcej koszty tych świąt, a teraz tylko trzeba się tego trzymać 😊 

Nie zaharujcie się na śmierć, to są święta rodzinne, więc niech cała rodzina uczestniczy w ich przygotowaniu, bo niby dlaczego nie? Wy My Kobiety też potrzebujemy sił, aby w tych świętach uczestniczyć, dobrze się bawić i mieć z nich radość może nawet spadnie śnieg?

A teraz lecimy na rozświetlenie dekoracji świątecznych!


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...