niedziela, 22 września 2019

Idzie nowe! „Pokonaj przeszkody i zrealizuj swój wymarzony cel”.




Wczoraj mieliśmy pierwszy dzień jesieni. Nowe rozdanie, nowa pora roku, dlatego powracam do Was z  tematem planowania! 

Warto teraz zrobić podsumowania, analizy i przeszacowania w swoich planach i ich realizacji! Mamy jeszcze cały kwartał – jeśli ktoś planuje w trybie rocznym, by coś tam skończyć i nie poczuć kompletnej załamki na koniec grudnia. ZNOWU nie wyszło :(

Zaraz skończy się mój obecny PLANER, więc postanowiłam, a tym razem poczyniłam sporą inwestycję, podzielić się z Wami moim nowym dzieckiem.

Nowy PLANER jest tak piękny, że nie mogę go nie pokazać. Planer Pani Swojego Czasu! Turkusowy. No mega wybór!
Grubaśny notes z numerowanymi stronami jest w kropki, ma tasiemki do zaznaczania najważniejszych treści, miesięczny rozkład kalendarza – bez nazwy miesiąca, wiec można zacząć, kiedy zechcesz!!!  

A powiem szczerze, ze rozpisywanie i rysowanie kalendarza, zabierało mi w starym PLANERZE, sporo czasu.

W notesie jest też miejsce na spis treści, wiec nie szukam bez sensu, każdego elementu.

Jest tak piękny, że bałam się zacząć cokolwiek w nim zapisać by nie zrobić błędu, skreślenia, rozmazania tuszu, ale ktoś mądry powiedział – „planowanie nie musi być ładne”…


W poprzednim PLANERZE zmieściłam cały rok -  do września do września - tak, tak – nie planuję zaczynając od stycznia, bo po co? I niby dlaczego? I nie zakładam nowego zeszytu, wraz z nowym rokiem 😊, ja mam tzw. rozdanie wiosenne i jesienne 😊

Od kiedy zaczęłam regularnie planować -  2016 rok, bardzo ewaluowałam szukając swojej drogi w tworzeniu szablonów, układów stron, elementów i obszarów w moim życiu, które chcę zaplanować i zawsze staram się zaczynać nowe rzeczy, raczej zgodnie z przesileniami zmian pór roku, niż miesiącem w kalendarzu. 

Oznacza to, że częściej zaplanuje coś z początkiem wiosny i jesieni, niż z początkiem roku.


Pamiętacie mój wpis ze stycznia, o wymiataniu? Hasło z jednego z webinarów Pani Swojego Czasu


W tym roku – a minęły już 3 kwartały, naprawdę wymiatam.

Skąd to wiem?



A mianowicie stąd, że zrobiłam podsumowanie swojego wymiatania, czyli sprawdziłam gdzie ze swoimi celami jestem, a gdzie jeszcze nie doszłam.

I wiecie co? 

Wyszło nadspodziewanie dobrze, aż sama się zdziwiłam, jak wiele rzeczy udało mi się w tym czasie zrealizować, a oto niektóre przykłady:

- byłam na zlocie scrapowym w Łodzi
- wzięłam udziała w szkoleniu on-line, kartka ślubna z
   https://www.facebook.com/artemisjahandmade/  i to niebył na pewno mój ostatni raz
- dostałam zamowienie z pola przez moją stronę na FB
- sprzedaję kartki w pracy
- obdarowuję moimi kartkami wszystkich solenizantów i jubilatów w rodzinie i wśród przyjaciół
- mam czas dla siebie
- mam czas dla rodziny i moich dzieci
- jeżdżę wytrwale na rowerze
- mam czas na zmagania mapkowe
- biorę udział w scrapowych wyzwaniach, wygrałam zmaganie z Craft O'clock
- regularnie prowadzę bloga
- założyłam stronę www z moimi pracami - http://craftiza.simplesite.com/
- biorę udział w webinarach Oli Budzyńskiej
- uczę sie fotografować swoje prace z Dominiką z 
https://www.facebook.com/kobiecafotoszkola/

Udało się, ponieważ zostało zaplanowane. A więcej, te plany były dla mnie tak ważne, że oprócz zaplanowania, skupiłam się też na realizacji 😊.

Teraz wiem gdzie jestem i co zostało do zrobienia w ostatnim kwartale roku. A dzięki inspiracji Kasi z https://worqshop.pl/ostatni-kwartal/ pomyślałam nad własną listą "20 rzeczy do zrobienia przed rozpoczęciem roku 2020" :) i teraz wiem na pewno, co jeszcze mogę spokojnie dokończyć, a z czego należy ZREZYGNOWAĆ!!!

Tak, tak – rezygnacja, to bardzo duża i znacząca część planowania, ale o rezygnacji jeszcze napiszę 😊, to temat jak najbardziej na osobny post.

Jestem mega fanką spokojnego i uporządkowanego życia, jestem fanką MIENIA CZASU 😊

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...