sobota, 1 czerwca 2019

Dzień dziecka


Dziś Międzynarodowy Dzień Dziecka. 

Wszystkie radia i telewizje trąbią o niedostatku jakie cierpią dzieci na całym świecie, a ja siedzę i się zastanawiam - przypominają? nagłaśniają? czy może to jednak, taka chamska promocja?

Rozumiem ten sens, pewnie, że tak, ale jednak coś we mnie krzyczy! Jakoś na codzień nie przypominają by wpłacać na UNICEF, prawda? Normalnie tak, codziennie zalewa nas fala słodkopierdzącego macierzyństwa. Jak jest super, jak przyjemnie ... czemu w listopadowy poranek nikt nie wspomina o wojnach domowych i ludzkiej krzywdzie?

Spędziłam dzień z moimi chłopakami, dostali po książce, lodach i obiedzie poza domem, w tak zwanym plenerze :) teraz sobie słodko siedzą. Oglądają, grają, generalnie miło spędzają czas, a ja myślę o dzieciach w Jemenie. 

Życzę wszystkim dzieciakom szczęścia i zdrowia i nauki i marzeń i kraju bez wojny.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...