wtorek, 28 maja 2019

Postanowienia rowerowe

Napisałam postanowienia, bo już trudno nazwać to wyzwaniem :)




Wyzwanie rowerowe, zorganizowane przez nasze biuro w ENDOMONDO, trwa już 2 miesiące, a ja mam ledwo 191km przejechanych. 
Z chodzeniem nie jest wcale lepiej, bo 118km – do bidonu brak 2km, ale tu trzeba szczerze powiedzieć, że bardzo często zapominam włączyć aplikację w drodze do i z pracy.

Wstyd!

Teraz, kiedy w końcu pogoda się trochę ogarnia i przestaje powoli lać, zaczynam gonić towarzystwo z rowerowej stawki. 
Leader, a w zasadzie pierwsza piątka,  jest już dla mnie nieosiągalna, ale może z tego, 20-go miejsca jakoś się wygrzebię, chociaż gdzieś w połowę pierwszej dziesiątki ?😊

Trasa rowerowa do i z pracy, jest łatwa i przyjemna, a moje różowe cudo – wciąż bez przerzutek, tylko czeka, więc teraz już nie ma odwrotu.

Rowerowanie jest super, szczególnie jak się ma porządne siodełko.

Aaaaa...do końca rywalizacji zostało 117 dni, więc zapraszam gdzieś we wrześniu na podsumowanie. 
Super celem będzie 300km miesięcznie - czas start!

Tymczasem pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...