czwartek, 5 września 2019

Wakacje, wakacje i po wakacjach




Witam! Już po urlopach, odpoczynkach i zabawach?

Czas wracać do szkoły i do zwyczajności.

W te wakacje, niczego konkretnego, poza odświeżeniem głowy i odpoczynkiem nie planowałam, wiec nie ma o czym za wiele opowiadać, a jednak …



Przez czas mojego urlopu brałam udział i Instagramowym wyzwaniu @kobiecafotoszkoła #wakacje.
Nawet udało mi się zrobić kilka zdjęć, w tym mizerii 😊



Nie przez każdy temat przebrnęłam, ale zabawa była przednia.

Polecam, jeżeli interesujesz się fotografią, masz ochotę na robienie fajnych zdjęć czy to na Insta czy tylko do rodzinnych albumów, zapiszcie się do newslettera @kobiecafotoszkoła 


Dominika w fajny i przystępny sposób opowiada o tym, jak zrobić ciekawe zdjęcie z wakacji, złapać światło i bakcyla.



A teraz …

Tak, że tego … wracam do mojego blogowania.

Zapraszam już za tydzień, może ciut prędzej  – „Powrót do szkoły – ósmoklasiści, czyli przygotowanie do wyboru przyszłości”.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...