piątek, 10 maja 2019

Kursy, szkolenia - świetna zabawa, a przy okazji szybka nauka




Mam nadzieję, że Dominika nie obrazi się, że wykorzystałam jej banerek, jako zdjęcie do wpisu, ale tu uczciwie mówię, że to kopia i dodatkowo  Dominikę "hastaguję".

Dziś chciałabym się podzielić wrażeniami z mini szkolenia u Dominiki 

 Jak robić świetne zdjęcia telefonem?” 





Wrażenia po? Chciałoby się powiedzieć, tylko jedno słowo – GO! 😊

Jeśli ktoś ma potrzebę robienia fajnych, wyglądających profesjonalnie zdjęć, np. by promować swoje produkty fizyczne w sklepie on-line, prowadzi bulet jurnal i chce mieć własne zdjęcia czy też po prostu, zamarzyło mu się, by mieć ładny instagram, FB, Twitter, czy co tam jeszcze jest w sieci, to polecam ten kurs.



1,5 godzinne spotkanie z profesjonalistą, w języku laika i co dla mnie było mega ważne - na zawsze. 

Odsłuchałam kurs ze cztery razy, nie dlatego, że wolno myślę, ale dlatego, że nie da się wszystkiego zapamiętać od razy i na jednym oddechu.

Poza tym, w prezentacji mamy przykłady zdjęcia dobrego i złego, do czego warto wracać. Tricki na telefonie w snapseed wypróbowałam od razu, jeszcze w czasie kursu – świetna zabawa 😊.



Z kursu dowiecie się co to jest złota godzina i dlaczego mówi się, że „najlepsze zdjęcia na świecie, to te, zrobione na parapecie”? Co to blenda? Po co komu biała i czarna pianka i dlaczego mamy nieostre lub wręcz przeciwnie, zbyt ostre fotki.

Mnie się naprawdę podobało i uważam, że było warto! Teraz siedzę sobie i obrabiam zdjęcia, żeby upiększyć blog 😊, wystarczy 5min. 

Widać coś, z tego ulepszania zdjęć?

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Kształcenie przede wszystkim powinno być efektywne. Dlatego dobrze łączyć edukację teoretyczną z praktyczną. Są już szkoły które oferują tego typu kształcenie dualne

    OdpowiedzUsuń

Idiotyczne wymagania wobec kobiet - sprzątanie

Zobaczyłam ostatnio na IG rolkę z 30min zagospodarowaniem czasu, teoretycznie wolnego, przez pewną Panią, nazwijmy ją Zośka. Zośka w ciągu r...